úterý 31. prosince 2019

FILMOTÉKA 2018


  • Valerian – 65%; na to, že je Cara Delevingne modelka, hrát docela umí; už se těším na její spolupráci s Orlandem Bloomem v seriálu Carnival Row, který se natáčí u nás.
  • Call me by your name – 90% /soundtrack 100%; po dlouhé době feel-good movie, hudba, herecké výkony, kamera, střih, lokace – všechno fungovalo; byla jsem zvědavá, jestli udělá režisér konec podle knihy nebo ne, a překvapil mě; film je v horní desítce filmů ever
  • Blande Runner 2049 – 50%, jak mám ráda Ryana Goslinga, Harrisona Forda, Robin Write i Jareda Leto, tak za mě film celkově bohužel velké zklamání
  • Atomic Blonde – 80% / soundtrack 100%; třikrát jedním slovem „boží boží boží“, film mě držel v napětí až do konce
  • Snowman – 80%; konečně další pořádná severská detektivka ;o), jen doufám, že Američany nenapadne udělat remake; většinou chci číst knihu dříve, než vidět film, ale tady jsem udělala výjimku
  • Wind River – 80%, dvěma slovy: „husí kůže“, Jeremy Renner je hodně syrový a uvěřitelný herec
  • Thor: Ragnarok – 80%; sice mám raději DC Universe než Marvel a dlouho si nepamatuji, že by následné díly předčily původní, ale tady to platí 100%; velmi vtipná a zábavná dvouhodinovka, herci si to vyloženě užívali a fungovala vzájemná chemie ;o)

***

  • Anděl Páně I. – co si pamatuji, tak asi 75%, o tom žádná
  • Anděl Páně II. – milé překvapení, že dvojka může předčít jedničku- 80%, o tom žádná
  • Nejlepší přítel – 75%, trochu osobně zaujatá díky spolupráci na této pohádce, a i když mé dvě scény s princeznou se nedostaly do konečného střihu a Kristínu předabovali, po dlouhé době pohádka co má všechno, co má správná pohádka mít.

Žádné komentáře:

Okomentovat