středa 11. ledna 2023

 

M3GAN

Režie : Gerard Johnstone

Scénář: Akela Cooper



Příběh o tom, jak cesta vydlážděna dobrými úmysly vede do pekla... Sledujeme to, jak se produkt vývojářky dětských hraček vymkne kontrole. Trochu sledujeme to, do čeho se lidstvo samo žene a s láskou vzpomínám na vizionáře Karla Čapka a jeho R.U.R. Mimochodem, věděli jste, že to byl právě on, kdo dal světu slovo "robot" ? Příběh trochu mixnutý příběhem "Já, robot" splňuje hororové prvky, jak vizálně, tak prvoplánové "lekací" scény. Už od mala jsem naučená takovým předjímat a zakrývám si dopředu uši, protože jak jsem zjistila, vizuální vjem nemá takový dopad, jako ten sluchový.

Přiznám se, nejsem cílová skupina. To dosvědčím i tím, že jsem u Kruhu dvakrát dokázala usnout. Proč zde zmiňuji Kruh pochopíte, až uvidíte film. Taky se přiznám, že nebýt ČSFD projekce, tento film by prošel nedotčen kolem mě. Ale nutno dodat, že jsem z kina neodešla, zůstala jsem až do konce, byla jsem zvědavá na konec, herecké výkony byly na horor dostačující a hned po odchodu z kinosálu při první návštěvě toalet jsme na sebe s další návštěvnicí vyjekly, takže svůj cíl film myslím splnil. Musím jej vidět znova? Rozhodně ne. Doporučím to fanouškům hororu? Klidně. Těší mě, že se vlastně díváme na způsob, jakým si vlastně lidstvo připravuje zkázu? Ne, rozhodně netěší. Bylo zábavné vidět film s přáteli na velkém plátně? Ano.

Za mě hodnocení: 🌟🌟🌟


 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat