pondělí 28. srpna 2023

 

RETRIBUTION / JÍZDA SMRTI


Režie : Nimród Antal

Scénář: Christopher Salmanpour,

Originální scénář: Alberto Marini



 

Jedná se o čtvrtý remake stejného. To, že studia nejsou schopny dostat na plátna příběhy nové, ale v 99% se jedná o remaky, prequely, postquely necháme na jinou dobu. 

Osobně jsem od filmu nic neočekávala, předchozí verze jsem neviděla. Liama mám jako herce ráda a u mě stoupnul v očích ještě víc, protože si nenechal udělat umělý thymolínově zářivě bílý americký chrup. Stopáž je na to, jak film nakonec působil, akorát. Tentokrát se děj odehrává v Berlíně. Businessman souhlasí, že tentokrát odveze děti do školy. Nevlídná atmosféra mezi ním a manželkou, teenagerovským synem musí odstoupit na vedlejší kolej, protože si Matt v momentě, když sedne do auta a přinutí nakonec i syna, aby k němu a sestře nasedl, rozpoutá se boj o život, protože pod sedadlem řidiče je bomba, a ten, kdo usiluje o jejich život ví o každém jejich pohybu a nepřestane, dokud nedostane to, co chce. Bylo tam spousta filmařských i scénáristických nepřesnosti, nevyužitého potencionálu. Co si budeme, Liam nikdy nebude ten klasický akční bijec a ani o to neusiluje. Dětští představitelé mě v některých momentech i mile překvapily a konec je takový, že člověk nemá rozervanou duši napadrť. Proto jsem ani do kina na tento film nešla, šla jsem se pobavit a to se podařilo. 

A jestli se podívám na předešlá zpracování? Hmmmmm. jestli bude čas....

Žádné komentáře:

Okomentovat